Ana içeriğe atla

Fatofotofan 'la babalar günü hediyesi



Bloglarda gezerken sevgili Fatma 'nın babalar günü için hediye seçenekleri paylaşımı dikkatimi çekti.
Zaten destek gruptan irtibatımız da olunca şahsen ulaşmam hiiçç zaman almadı: )

Sevgili Fatma 'yı size de  tanıtmak istiyorum.

Pek minnak bir çocukcuk iken çizmeye başlamış tatlı mı tatlı bir bayan Fatma Avunduk ~ fatofotofan :) Pek çok genç gibi hayallerini süsleyen bölümde okuyamamış. Yine de bu durum O 'nun pes etmesine yetmemiş ve neyse ki Fatma kız hayallerinden vazgeçmemiş: )

İşte size kendi dilinden Fatofotofan Fatma :


Merhaba Benim adım Fatma. Resime 5 yaşında başladım ve sürekli çizdim . Biliyordum önemli bir ressam olamasam da yine bir çizimle uğraşan bir profesyonel bir çizer olacaktım.Gel gelelim güzel sanatları bitirme şansım olmadı, pazarlama ve iktisat mezunuyum ama ben yolumu resimden yana seçtim güzel sanatlara gidemezsemde okuduğum bölümlerin şimdi işimde nasıl yaradığını  gördüm. Pes etmedim devamlı çizdim. Kendi çapımda sosyal medyada tanınmaya başladım. İlk başta blog sayfası açtım sonra sosyal medya hızına yetişebilmek için Twitter Facebook Instagram YouTube kanalımı açtım orada çizimlerimi devam ediyor ve çizimlerimi  paylaşıyorum bir yandan da işim olduğu için güzel satışlar yapıyorum idealim de tüm illerde tüm marketlerde ürünlerimi yerini almasını niyet ediyorum.Bu ürünler neler mi olabilir ?Defter yani çizimlerim den oluşan defter, ayraç, kupa... Şimdilik bunlarla başlayabilirim  perakendeciliğe.Bunlarla ilgili birkaç dergide röportaj yaptım. Böylece hedefime ağır adımlarla ulaşmaya başladım. Hatta wattpad de hikayemi yazıyorum. Fatofotofan Maceraları hikayemin ismi okuyarak destek olabilirsiniz. Çok konuştum beni dinlediğiniz için teşekkkür ederim. Sevgiyle kalın. 

Grafiker/ Ressam
Fatma Avunduk 
Blog:   http://fatofotofan.blogspot.com.tr
instagram : @fatofotofan 
Facebook/twitter/pinterest: fatofotofan 
Youtube: fatofotofan tv

Sevgili Fatma' dan eşim için bir bardak istedim. Chibi çizimi ile bir resim tasarladı ki ne kadar doğru bir tercih yaptığımı tekrar görmüş oldum :)

Zaten yeşilçam serisi , ünlü youtuber çizimleri vs ile maharetini görmüştüm.

Fatofotofan' da chibi çizimler, kara kalem çizimler, portreler, illüstrasyonlar gibi farklı seçenekler var. Hangisi size hitap ederse onu seçersiniz :)

Fatmacım sağolsun çok düşünceli ve süper hızlı.
Ben siparişi Pazar günü verdim, Pazartesi akşam olmadan çizimi gönderdi, gün bitmeden de bardak tasarımını: )


Bu bardak tasarımı, elimde olacağı günü iple çekiyorum, iki tane istedim. Birisi kocişe birisi bana :)


Kendimi özel hissettiğim,mutlu olduğum bir an da çalışmaya başladığı zaman ilk taslağı bile paylaştı benimle, heyecanımı katladı: )) Bu kısmı her müşteri ile paylaştığını zannetmiyorum ayrıca , bu konuya dikkat çekeyim.. :)


 Ama bu hali bile çok tatlı değil mi :))

Fatofotofan a, ürünleri aslında eserlerine ulaşmak isterseniz ki istersiniz, hiç durmayın..

Şu an bir babalar günü kampanyası ile hediye seçeneğiniz de oldukça fazla ve eğlenceli. Kampanya detayları için Tık tık

Herhangi bir özel günde, canım istedi hediyesi aradığınızda hatta kendinize hediye almak istediğinizde, farklı ve güzel bir seçenek ararsanız, fatofotofan doğru adres :)

Benim için yaptığı diğer çizimle ilgili yazımı buradan okuyabilirsiniz...

Sevgiyle :)

Yorumlar

  1. Tebrik ederim benim de böyle yeteneklerim olsun isterdim :)

    YanıtlaSil
  2. Ay bayıldım süper bir hediye. Fatma zaten çok yetenekli bir blogger arkadaşımız . Eline sağlık Fatmacım. Tubacım siz de güle güle kullanın hediyelerinizi . Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Süper olmuş süper süper. Ellerine sağlık Fatmanın ❤️

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ellerine sağlık arkadaşımızın :)
    Keşke benim de böylesi güzel yeteneğim olsaydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde olmasa da en azından arkadaşımızda var diyerek avunma zamanı: ))

      Sil
  5. Tebrik ederim canım başarılarının devamını diliyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de başarılarının devamını diliyorum :)

      Sil
  6. Eline sağlık vallahi harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzel bir fikir üretmiş,ülkemizde güzel sanatlara pek yer verilmediği için üniversite yönelimin benimde farklı oldu maalesef..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki sen de hobi gibi devam edip ilerletebilirsin isteklerini: )

      Sil
  8. Cok guzel olmus gercekten... ellerinize saglık hem yazı ıcın hemde bu guzel cızım ıcın 🤗

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir çizim olmuş öyle şahane bir hediye :)

    YanıtlaSil
  10. Duygulandıım okurken ne güzel bir hediye olmuş :) Emeğinize sağlık ayrıca :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir yazı ve çol güzel bir düşünce

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar güzel düşünmüşsünüz. Bende resim çizmeyi çok seviyorum ama bu kadar güzel yapamam sanırım. Güle güle kullanın ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de resim çiziyorum ara diyordum ama sadece karalıyor imişim :P

      Sil
  13. Fatom.ne kadar harika cizmis yaa güle güle kullanin canm cok.begendim :)

    YanıtlaSil
  14. Cok guzel olmus fatma hic birakmasin cizmeyi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de bırakmasın :) duuydun muu Fatmaaa :P

      Sil
  15. Çok güzel olmuş ya eline sağlık fatma basarilarinin devamını dilerim😊

    YanıtlaSil
  16. Harika olmuş, ellerine sağlık, yetenekli olmak güzel şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi ya..güzel şey yetenekk..teşekkürler esracım

      Sil
  17. Güle güle kullanın. Çok hoş bir tasarım olmuş gerçekten ;)

    YanıtlaSil
  18. Ellerine sağlık harika bir çizim olmuş. Umarım çok daha iyi yerlere de gelirsiniz. İkinize de başarılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler idilcim,senin kitabının da yolu açık olsun :)

      Sil
  19. Çok güzel olmuş 😍 Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  20. Hem Tuba hanıma hemde size değerli yorumlarınızda dolayı çok teşekkür ediyorum.Çok güzel yazı hazırlamışsın okurken duygulandım şaşırma mutlululuk heyecan birbirine karıştı.Beni mutlu ettin Allah sana ve ailene sağlıklı mutlu uzun ömürler versin.Mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Ben de sen böyle söyleyince mutlu oldum şimdi :)

      Sil
  21. Ben de takip ediyorum.Başarılarının devamını diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninle birlikte ben de tekrar dilemiş olayım..dilekler çoğalsın dua olsun dualar kabul olsun..

      Sil
  22. Bayıldım, çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  23. Fatma çok yetenekli bir arkadaşımız, tasarımlarını severek takip ediyorum. Güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)