Ana içeriğe atla

D70 KT Beko Çamaşır Kurutma Makinesi


Evlenirken annem o kadar dedi kızım alalım diye, dinlemedim. Ne gerek var askılara asarım işte diyordum..
Başlarda sorun yoktu. Boş bir odamız vardı. Çamaşır askısını o odaya koydum. Ütü masası da oradaydı. Askıdan alıp ütüleyip kaldırıyordum.
Sonra Ertuğrul geldi :) Iyi ki geldi tabii ki , hoş gelip sefa getirdi :)
Bizim evde nerede ise her gün çamaşır yıkanmaya başlandı. E hemen kurumuyor da evin içinde.
Bir ara lcd tv üzerinde çamaşır kuruttum ben :))

Sonra benim canım annem dayanamadı. Ben ne kadar itiraz etsem de "ben sana almıyorum, oğluma alıyorum " diyerek bizim eve bir çamaşır kurutma makinesi aldı. Ertuğrul' un sünnet hediyesi :)

Ne iyi etti :) Teşekkürler canım annem :)



Çamaşır kurutma makinem Beko..Modeli D 70 KT . 7kg kapasiteli B sınıfı bir kurutma makinesi...
Gayet yeterli.

Oldukça fazla programı var, ama ben hep aynı programda kullanıyorum: extra kuru :)


Bu resimde bütün programları görebilirsiniz: )
Gömlek 
Ekspres 35
Tazeleme
10dk
20dk
40dk
60dk
Kot
Narin
Ütü kuruluğu
Dolap kuruluğu
Dolap kuruluğu +
Extra kuru

Ayrıca sentetik ve pamuklu olarak da ayırıyor..

İçi çamaşır makineleri gibi delikli girdili çıktılı bir yapıda değil, düz. 8kg kapasiteli çamaşır makineme göre daha geniş: )


Kapağı açınca toz tüy toplayan bir filtreyi görüyoruz.


Alt kısımda da su haznesi ve yoğuşturucu var..


Metalik olan yoğuşturucu kısmı ve plastik toz toparlayıcı olmak üzere iki tane filtresi var makinenin. Plastik toz toplayan filtre her kullanımda temizleniyor. Yoğuşturucu 30 kullanım diyor ama daha erken veya geç de olabiliyor. Dolduğunu görebiliyorsunuz zaten.



Çamaşırların sularını bu kapta topluyor. Su haznesi dolu olursa makine çalışmıyor. Her kullanımda hatta bazen kurutma ortasında boşaltmak gerekiyor.


Hazneli kullanım seçeneğinin yanında gidere bağlanarak kullanım imkanı da var.  

Çamaşır makinesinin üzerine koymak istemiştim aslında ama aynı marka olunca bir aparat ile oluyormuş. Farklı marka çamaşır makinesi ve çamaşır kurutma makinesi olunca, evinizde biraz daha yere ihtiyacınız oluyor evet malesef..
Yeriniz varsa bu rahatlığa kesinlikle değer..

Ben makinemden kesinlikle çok memnunum. Özellikle çocuklu aileler yüksek fiyatlı markalara kaçmadan Beko çamaşır kurutma makinesi alabilirler. Hatta bence almalılar. Ciddi manada zaman kazandırıyor. Kendime, oğluma arada eşime: p zaman ayırmak için daha fazla vakit oluyor :)

Hala bir çamaşır kurutma makineniz yoksa, N11 gittigidiyor vs bir bakının ve alın derim :)

Sevgiyle :)


Yorumlar

  1. çokk guzel bir icat :) bizde kullaniyoruz

    YanıtlaSil
  2. Bende bi türlü güvenip alamıyorum ama çok güzel anlatmışsın canım 😙

    YanıtlaSil
  3. Valla ben bu işlerden anlamam ama annem bayıldıgına göre iyiy bişidir kesin

    YanıtlaSil
  4. Bu güzel öneri için teşekkürler . Evde yer kazanmak amaçlı hem çamaşır yıkayan hem de kurutan modellerinden almayı düşünüyorum . Sevgiler 💕

    YanıtlaSil
  5. Eminim büyük rahatlıktır.kışın evin her yerinde çamaşır kurutmaktan nefret ediyorum. Ama çamaşır makinam bozulursa ikisi bir arada olandan alırım benim de. Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ikisi birbarafa olanlar da çok mantıklı: )

      Sil
  6. Aslında lazım ama bizim evde onu koycak yerde kalmadı artık canım 😀 annen sağolsun o zaman 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya annem sağolsun. Arabalara yazdıkları gibi yazsam mı ki ben de :)

      Sil
  7. Yaşasın anneler:) Güle güle kullan canım. Ben eski yöntemi tercih ediyorum. İlla güneş görmeli, ben de çocuklar da büyüyünce takılmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneşe asma şansım yok zaten benim burda.minik bir balkonum var. Oraya asinca kururken kirleniyordu. Hemen is kokusu,toz vs..

      Sil
  8. kurutma makinelerini ben de çok yararlı buluyorum ama çok kullanan yok ben hiç görmedim tanıdıklarımda. böyle ayrıntılı bir yazıyı paylaşmanız çok yararlı olmuş. dediğiniz gibi evde yer sıkıntısı yoksa çok iyi bir alet. adamlar yapmış, biz de kullanalım :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanla ceyizlerde yerini alacak bence. Bulaşık makinesi de yavaş yayıldı ki o da zaten apayrı bir güzellik,tabi bence :)

      Sil
  9. Evde çamaşır kurutmaktan hiç hoşlanmıyorum.En kısa zamanda almayı planlıyorum bende ;)

    YanıtlaSil
  10. Çamaşır kurutma makinesi kesinlikle kolaylık ve rahatlık demek.2 çocuklu bir ev düşün bir de :)

    YanıtlaSil
  11. Aynen yerin olacak buna ,her evin ihtiyacı :)

    YanıtlaSil
  12. Benımde kuzenım de wardı ama, pek memnun degıldı. Cokmkırıstrıtır hatta bazen küçültüyordu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurken bizim yurttaki sanayi tipi kurutma makinesi de küçültüyordu ama bunda karşılaşmadım şükür.

      Sil
  13. ben de almak istiyorum özellikle kışın kapalı balkonda çok geç kuruyor çamaşırlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa kurutmak 1 hafta sürüyordu bazen daha da fazla

      Sil
  14. Aldığım günden itibaren bir gün bile pişman olmadım!!! Keşke daha önce alsaydım dedim!
    Herkese de tavsiye ediyorum kesinlikle. Hele çocuktan sonra nimet!!!!
    Bizde de arçelik var. Aynı marka olduğu için üst üste koyabildik.
    İyi ki yazmışsın :)

    YanıtlaSil
  15. Bizde doğal kurutma efekti var . Urfa sıcağı yetiyor: )))

    YanıtlaSil
  16. Bizim guneyde Mersin de hic kurutma makinesine gerek kalmiyor ama yine de kis aylarinda carsaf vb icin aslinda cok gerekli. Gule gule kullanin hayirli olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O tarafları hic bilmiyorum: )teşekkürler: )

      Sil
  17. Çalıştığım otelin çamaşırhanesinde staj yaparken görmüştüm bu kurutma makinelerini ve inanılmaz işe yarıyorlar.
    Güle güle kullan cano <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl işe yarıyorlar teşekkürler canim :)

      Sil
  18. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim:) Tavsiye ve önerilerinizi bi an önce değerlendiricem:) Takipteyim Ben de bekliyorum muhakkak<<http://lavvienrose.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş gelip sefa getirdin her zaman beklerim :) ben de geliyorum :)

      Sil
  19. Valla evlere artık çamaşırı sığdırmak zor. Her daim dışarıya asmakla da uğraşamıyorum, bu yüzden teknolojinin bazı nimetlerini seviyorum 😃 Bende alman markası olan Hoover ın hem yıkama hem de kurutmasını kullanıyorum ve çok memnunum

    YanıtlaSil
  20. Ben de evlenirken gereksiz olarak düşündüm ama anladım ki bebek yapan herkes buna muhtaç oluyor. Bebek zamanı ben de alacağım orası kesinleşti şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklemeden de alabilirsin bence eşine ve kendine ayıracak daha çok zamanın olur :)

      Sil
  21. Sanırım her eve lazım özellikle kışın kurumasanı beklemek çok zor oluyor. Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  22. Kesinlikle her eve lazım kurutma makinesi, yoksa 1 gün beklemek kıyafetlerin kurumasını her gün mümkün olmuyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)