Ana içeriğe atla

Balayı -Tayland




Ne zamandır yazayım diyorum bir türlü olmadı. Bugün dedim hadi artık zamanıdır :)

Star wars serisi gibi ortasından başlıyorum hikayenin :) Önce balayı, sonra düğün çekimler hamilelik doğum falan.. Ne gelirse:)

Bir daha ne bahane ile gideceğiz yurt dışına gidelim balayında diye karar verdik. Ama nereye gideceğimiz konusunun netleşmesi biraz daha zaman aldı..

Mısır piramitleri istiyordum; Mısır karıştı..Zaten ben asıl deniz istiyordum o yüzden bahane oldu :P yine de hala fırsat olursa gitmek istiyorum piramitlere..

Paris, Viyana .. evet güzel yerler ama ben deniz istiyorum :D

Maldivler.. ahh evet, ne de güzel olurr.. Bu sefer eşim ama ben de kültür turu da istiyorum..

İçerikte deniz de varsa sorun olmaz bana uyar dedim.. Tayland gezisinde anlaştık.. İyi de oldu :)

Bangkok, Pattaya ve Mercan adaları içerikli hoş bir tur oldu..

Tabi yola çıkarken taze damadın hasta olmasını saymazsak.. Geri dönelim dedirtecek kadar kötüydü ama dönmedi kuzum..
Emitares hava yolları ile yapacağımız yolculuk Atatürk Havalalından başlayacaktı. Tabi biz Anadolu yakasında olunca önce Gebze-Harem minibusleri ve metrobüsle başladı..

Damat bey evden çıkarken halsizdi. Minibüste idesi bulanmaya başladı. Metrobüsten indiğimizde istifra.. :( Dedimboşver gel dönelim yat dinlen.. yok dedi balayı bu iptal edilir mi hiç; o kadar özendin sen.. Biraz karşılıklı ısrar sonrası ben pes ettim. Kendindeo gücü buluyorsa elbette balayımı yakmam istemem :)

Uçak yolculuğumuz bizi önce Dubai 'ye getiri. biraz bekledikten sonra aktarmalı uçakla oradan Bangkok a uçtuk. Yolculuk 12 saat kadar sürdü ( fazlası var eksiği yok :P )

Uçağa binerken yeni evli olduğu belli olan bir çift daha vardı. Bunlar da bizim ekipten mi acaba diye düşünmedik değil.. Dubai de de aynı uçağa bindik. Aynı turla gelmemişsek bile aynı yere gidiyoruz dedik güldük.

Bangkok ta elinde karşılama kartı ile bizi tur rehberimiz karşıladı.. O da ne.. Bingoo.. Bizim ekip o görüğümüz çift ve bizden ibaret imiş :)) 4 kişilik balayı turu ekibi :))

İşin ilginci.. Şu an ne tur rehberimizin ne de gezi arkadaşlarımızın ismini hatırlamıyorm.. Ne kadar önemsediysem artık :P

İlk gün Bangkok'ta tapınakları gezdik. Sonra serbest zaman.. Aslında gezip tropik meyveler alırız sokakları turlarız falan demiştik ama yatıp dinlendik.. Akşam yemek yemek için çıktık açık ve bize hitap eden hiç bir yer bulamadık ( geç kalmıştık biraz) . Biz de marketten kruvasan süt ve çikolata aldık..

Ertesi gün Pattaya..

Yine tapınaklar, bahçeler, kanal turu...Üzerinden 6 sene geçmiş daha ve bende silikleşmeye başlamış bile anılar..

Pattayada daha iyi gezdik. Sabah gezintiye başlarken bir eczane bulup antibiotik aldık. O kocişi rahatlatınca daha zevkli oldu gezi..

Tabii gezinin daha güzel olmasında Pattaya'nın da daha güzel olması etkili.. :)
Bu sefer akşam yemeğinde pizza yedik :)

Okyanusun içinde pırıl pırıl denizi ile mercan adası.. Sahiden bir mercan gibi etkileyici bir ada.. Suyu hemen derinleşmiyor, sahili incecik kum,suyu berrak...Hep resimlerde gördüğüm harika deniz- sahil manzarasını bizzat yaşamak unutulmaz bir duyguydu..

Öğleden sonra o sakin deniz bir okyanus olduğunu hatırlıyor ve dalgalar başlıyor. Bİz rehberimizin planladığından azıcık daha geç dönüş yoluna çıktık ve tekneye gelen, hem sallayan hem içeri dolan dalgalarla ıslandık.. Lunaparkta gondola binmiş gibi olduk.. Okyanusta sahici gondol keyfi :)

Son gündü galiba, fotoğraf makinesini geceden sarj etmeyi unutup çıktık.. evet tebrikkeri alalım.. Günün yarısında fotoğraf makinesiz kaldık.. Tur arkadaşlarımız az çok destek çıktılar tabi ama.. Hiç yoktan iyidir :)))

Taylanda gezmeye gitmeyi düşünenlere neler diyebilirim bir düşünelim..
Kendilerine has yemeklerinin oldukça kötü kokuları var..
Ejderha meyvesi ve karpuz suyu içmeden sakın dönmeyin :)
Erkekleri kızlar kadar güzel.. Aldırmamaya çalışın :P Hele transların dans gösterisine gittiğinizde benim gibi kıskançlıktan ağlamaya falan kalkmayın :D

Şimdi sizi benim için harika geçen balayımın fotoğrafları ile baş başa bırakıyorum :) Baş başa derken, arada küçük şeyler söyleyebilirim :))



Yatan buda heykeli.. Metrelerce uzunlukta..

İlk defa ananas yedim.. Çekiniyordum tadından meğer ne harika bir meyve imiş.



Alice'in tavşanını buldum :)




Dubai'de İstanbul uçağını beklerken..


Dünya bahçelerinin küçültülmüş halleri..


Her ne kadar gösteri bir harika idi ise de; eğitimler hayvanlara işkence :(


Islandığımız tekne gezimiz,Meran adası dönüşü :)



Çek arabacıı, mutlu bir dünyaya :)




Fillere meydan okuyan adam :D


         Bu heykelcikler tamamen saksılardan yapılma bu arada :)




oturan buda.. Zatenbudalar ya oturuyor ya yatıyor imiş..

 Bu budanın hikayesi ilginç. Ülke saldırıya uğramış. Çalınmasın diye alçı ile kaplamışlar.. Yüzyıllar sonra tesadüf eseri düştüğü zaman içinde latın fark edilmiş.. Saf altından en büyük oturan buda heykeli karşınızdaki..


buz devrin mamutu :))


O zamanlar şimdiki halimden 10kg daha zaıftım, yine de kilomdan rahatsız imişim ki yan durarak poz vermişim... Madem ne ara nasıl şiştim ki böyle...
Resimdekiler tur rehberimiz ve diğer balayı çiftimiz..


Karpuz suyu. Bizim karpuzla da güzel iken neden bizim burada yapılmaz hiç bilmem..





Şehrin koruyucularından birisi...


Şehri tepeden koruyan asker..



Nıhahahahaha :D


Çok nadir bulunan bir ayakta duran buda heykeli..





Kanalda kedi balıklarını besliyoum..


Bu binayı tanıdınız mı.. Ünlü ir otel.. Nereden ünlü acaba... Bir film belki...


Kanal turuna çıktığımız teknecik böyle bir şey..


Ortama uyum sağlamak :D


Akşam yemeğimiz...







Timsah besledik..


Anne kaplana sarılmak...


Bebek kaplanı beslemek..




İşte trans bir taylandlı gösteri kız.. Bunların erkekleri bile benden güzel diye kıskançlıktan ağlattılar beni.. bu hatun bu fotoda herifime elini uzatıyor gel odaya gidelim diye...



Ama gösteri kesilikle muhteşemdi..



Peçeteden şapka :P



Sahile yazılan baş harfler.. 


Aaaahhh deniz..Kum.. Güneş...



İşte böyle.. Daha çook fotoğraf var tabi ama sizi daha fazl abunaltmayım yetsin bu kadar.. sabredip buraya kadar geldiyseniz helal olsun teşekkürler :))

Sevgiyle :)




Yorumlar

  1. Güzel yerler iyi ki gitmişsiniz.:)

    YanıtlaSil
  2. Dünya bahçeleri ne güzel bir yermiş öyle <3 Ayy balayında ben de yurt dışına gitmek istiyorum, yazınız daha çok istememe sebep oldu :)) Emeğinize sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Damat beyi ikna et git bence, biz bu tek olmaz.gezeriz dünyayı diyorduk ama kaldık burda,yurt ici.tatil i bile zor.yapıyoruz: )) balayı fırsatını iyi kullan.:)

      Sil
  3. Değişik kültürler, çok ilginç yerler. Bayılırım böyle anlatımlara. Torunum bu konuda şanslı, babasıyla buraları dahil Avrupa'da görmediği yer kalmadı. Biz fotolarla bile zevkleniyoruz. Eşin hasta olmasaymış başta iyiymiş ama sonradan düzelmiş Allah'tan. Unutulmaz değil mi yavrum? Yine nice güzel geziler yaparsınız dilerim kızım. Mutluluklar, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hasta olmasa daha güzel olurdu ama olsun,bu da bir anı oldu.. Cidden unutulmaz..Teşekkürler güzel ablacim..

      Sil
  4. Anadolu yakasından Atatürk havalimanı,12 saat yolculuk,hastalık...ama o kadar güzel fotoğraflar paylaşmışsın ki herşeye bedel dedirtiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden değdi herşeye.. Güzel bir balayı oldu herseyiyle herşeye ragmen :)

      Sil
  5. Çok farklı kültürler ve güzel yerler bakalım biz ne zaman rotamıza dahil ederiz bu güzel yerleri 👍☺️

    YanıtlaSil
  6. Uzaq asya ölkələri və fərqli mədəniyyətlər...Bal ayı üçün ideal seçimdir məncə. Oraları gedib görməyi o qədər çox istəyirəm ki. Rəsimlər və analtımın sayəsində qismən gəzmiş kimi oldum:) Əməyinə sağlıq canım mənim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umman cim teşekkürler canim.gidersin de belki :)

      Sil
  7. çok güzel bir tatilmiş her okumamda ve fotoğraflarla anı yaşadım sanki.Hele o kaplancık çok tatlı.Harika bir geziymiş çok iyi yapmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzeldi cidden. Yasatabildigime sevindim :)

      Sil
  8. Ne güzel fotoğraflar :) Şapkana bayıldım. (Peçeteden olana diil, gerçeğine :) Kaplan beslemek harika bir şey :)

    Biz iki üç sene önce Antalya'ya gidip balayı rotamızı çocuklarla yaptık bir daha. Ve tatil boyu birbirimizden başka hiçbir yere doğru dürüst bakmadığımızı fark ettik. Can'ın orda pek bir şey yoktu ki dediği yer kocaman tarihi şehir çıktı, daha önce sırf yürüdüğümüz dere kenarındaki şehri hiç fark etmemişiz zaten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe :)) aşkın gözü kör sizde hayat bulmuş: )

      Sil
  9. değişik yerler,farklı kültürler, güzel bir anı olmuş bu seyahat ile balayınız..

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel fotoğraflar, kesinlikle gitmek istediğimiz ülkelerden bizim de :)

    YanıtlaSil
  11. Varya onu öyle br transa geciririm ki bida kendine gelemez :) herife uzanan eller kirilsin haha.senin samimiyetine bayiliyorum canm benim.Harikasiniz allah bozmasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha supersin Ozlem,herife uzanan eller kırılsın sevdim :))

      Sil
  12. Nasıl özendim anlatamam... Harika fotoğraflar çekmişsin tebrikler :) Bir de eşin hasta olmasaymış nasıl eğlenirmişsiniz <3 Mutluluğunuz daim olsun, zevkle okudum yazıyı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim severek okumana..
      Benim herif her daim hasta alıştım artık: p
      Teşekkürler: )

      Sil
  13. Tayland merak ettiğim ülkelerden biri umarım bir gün giderim gerçi ondan önce gitmek istediğim daha bi dolu ülke var.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem içerde hem dışarda gezecek o kadar çok yer var ki aslinda

      Sil
  14. güzel anılar, balayında gidilen yerler her zaman çok özel oluyor :)

    YanıtlaSil
  15. bence boşuna kıskançlık yapmışsınız siz daha güzelsiniz :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)