Ana içeriğe atla

Her annenin bir oğlu olmalı..imiş..miş miş..



Bu ara sosyal medyada yeni moda bu imiş.

Ben bu paylaşımlara denk gelmedim, itiraz eden kız annelerini gördüm..

Iki kelime de ben konuşayım dedim..

Hamile kaldığımı öğrendiğim zaman çok sevinmiştim.
 Kız mı olur ki .. Erkek de olur.. Ammaann sağlıklı olsun da.. Kız olur mu ki..
Erkek çocuk zor ya yaramaz olurr..
Vs vs vs

Bebiş kişisi erkek dediğini duydum sonra doktorun..

Önce bir şok dalgası tabi.. Sonra "dur " dedim hatun.. "Ne yaptığını sanıyorsun,oğluşun seni.hissediyor duyuyor. Kelimenin tam.manası ile parmak kadar diye duyguları yok mu.. Erkek olduğu için annesinin onu sevmediğini mi düşünsün "..

Doğumdan önce miydi sonra mi hatırlamıyorum şimdi ~ki bu durumda lohusalık zamanım içinde olması pek muhtemel, o devir yok hafızamda :p Neyse işte, bir ara, erkek annesi kuzenlerim ile konuşmuştum. " Erkek annesi olmak bir ayrıcalık bunu anlayacaksın " demişlerdi..

Şimdi düşünüyorum da, kızım olsa daha mı çok severdim, hayır tabi ki.. Oğlum benim canım, kanım,nefesim, yaşama sebebim..

Peki herkesin bir oğlu olmalı mı...

Öyle bir iddiam yok şahsen..

Benim fikrim, oğlu olan da kızı olan da daha güzel bir dünya için yetiştirmeli yavrusunu...

~kızım açık saçık giyinme bakarlar
~oğlum hangi kızı istersen söyle alalım sana
~kızım otur oturduğun yerde çok dolaşma, çok gülme
~göster oğlum amcalara..
~kızım düzgün otur,açma bacakları,ört üstünü..


Öyle bir nesil yetişmiş ki
 "Kızlara ne giyeceğini değil erkeklere bakmamayı öğret " diyince " iyi o zaman biz de mal meydanda gezelim siz de bakmayın  " diye cevap alabiliyor insan...


İnsana değer veren, kendine değer veren kızlar ve erkekler yetiştirmek gerek ..

Her anne baba " insan " yetiştirmeli.. Kız ve erkek ten önce insan...

Sevgiyle...


Yorumlar

  1. Erkek annelerine de çok görev düşüyor.Maço erkek sayısı azalsın mesela :))

    YanıtlaSil
  2. Anne olmak özen isteyen bir iş, kızın olsun oğlun olsun fark etmiyor :)

    YanıtlaSil
  3. Her ikisinin de sevgisi aynı, cinsiyet bu sevgiyi farklılaştırmıyor.

    YanıtlaSil
  4. Kız anne-babalarından duyuyorum ben de kız anne-babasınolmak ayrıcalıktır başkadır, vs diye. Peki oğlunuz oldu da o yüzden mi bu iddiayı benimsiyorsunuz? Tabii ki hayır 😊😊 bence anne-baba olmak ayrıcalıktır. Herkesin yavrusu kendisine özel. Kız erkek gerçekten farketmiyor.her iki cinsi yetiştirmek de hassasiyet istiyor. Hayırlı, vicdanlı, güzel kalpli nesil yetiştirmek olmalı amaç. Allah evladınızı size bağışlasın . Instagramda sizi takipteyim . Sevgiler 😘💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin..Allah kimseye evlat acısı yaşatmasın..ben de sizi takipteyim :)

      Sil
  5. Kesinlikle katiliyorum canim cok dogru noktalara deginmissin 👍

    YanıtlaSil
  6. Emeğinize sağlık çok doğru bir yazı olmuş, ayrımcılık yapan insanlara anlam veremiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de hiç anlam veremiyorum. hele kendi evlatları içinde ayrım yaoanlar da var ki hala..

      Sil
  7. Kizim oldugunu ogrendigimde üzülmüştüm oglan olsun da esim ogul diye tutturmasin diyordum ama geldi ya menekse gözlü kiz bin tane oglana degismem onu kiz olsun erkek olsun hepsinin yeri baska kaderleri guzel olsun💘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eşin tutturmadı umarım erk isterim diye :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)