21 Nisan 2017 Cuma

Zayıflama serüveni Başlasın!!!




Aynalara bakamaz olunca;
Dalga geçenler canımı yakmaya başlayınca;
Daha çabuk yorulunca...
vs vs vs


Sonunda diyetisyene gittim..


Sevgili diyetisyenim Melek Uçar adı üstünde bir melek :)

Bana bir liste verdi ki hiiçç aç kalmıyorum ve maşallah diim canım kaçamak tatlı istemiyor..ki ben tatlı hastasıyım..yine de maşallah diim daha 2.haftanın içindeyim...

Listemde yaklaşık 2 saat arayla tıkınıyorum. 3 litre su içmem ve haftada 4 gün 45 dakika spor - yürüyüş yapmam gerekiyor..

İlk haftamda günde 1 litre su ancak içtim ve sadece 2 gün spor yaptım. 1 gün evde leslie 3 miles , 1 gün de mahallede 50 dakika yürüyüş..

Bu hafta daha çok dikkat etmeye çalışıyorumm..

Yinede itiraf ediyorum hala 3 litreyi tamamlayamıyorum unutuyorum su içmeyi :(

en azından sporda daha iyi olam didim..

Salıda salıya kontrollerim..

Salı günü ilk haftada gelen güzel sonucun gaz ile eve gelir gelmez açtım lesli yi; ama sevgili oğluşum mızıldanarak izin vermediler...Sonra da kaldı..
Çarşamba belediye park bahçe spor salonunda ( evet ani o sokaklarda çocuk parklarında olan :))) )50 dakika tamamladım. Havada yürüyüş 45 dakika 5 dakika da bacakları yana açan alette..

Dün de Maltepe sahile gittim.. Abartmışım 60 dakikacık yürümüşüm :))
Bilirsiniz belki istanbullu bloggerlarım; gösteri alanından ortadaki marinayı geçip accuk ilerledim geri döndüm tekrar gösteri alanına sonra ikisinin ortasına ve tekrar gösteri alanına..

Bugün de biraz yürüyüş planlıyorum aslında yada park bahçe spor salonu ama bakalım olamayabilir de yoğunca bir gün..

Yalnız bacaklarım fena ağrıyor şu anda :( Nasıl hamlamışsam artık.. Yerimden kalkmak bile çaba istiyor :D

Bu arada bir de bölgesel zayıflamaya gidiyorm. Kavitasyon pasif jimnastik lenf drenaj vs.. Bununla ilgili bir yazım da yolda :)

3 aylık bir yola çıktık.. Hedef 12kilo vermek 3 ayda..Sonra bir de korumak var tabi o kiloyu...

Haydi bismillah bakalım :))) olacak bu sefer..Kararlıyım :D



Merak eden olursa sevgili diyetisyenim Melek Uçar Özel Pendik Hospital da :)

Sevgiyle.. :)

Dip not : bugüne düşen leslie 3 miles oldu :)

21 yorum:

  1. Üç litre hayatta içemem ama ben de on gündür elimde su şişesiyle dolaşıyorum. Sadece çayla sıvı alan biri olarak bir litre bile bir başarı benim için. Bacaktaki ağrılar yağları yakıyorsun demek, iyiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir iki bardak su ancak.iciyordum.çıkacağım 3litreye umutluyum kendimden :))

      Sil
  2. hadi bakalım güzel haberlerini bekliyorummm :) bende bir 10 kg vermek istiyorum, platese başlıyacam zaman bulursam ... sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. kolay gelsin,benimde böyle bir serüvene girmem gerek aslında ama kafamı toparlayamıyorum......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğumdan sonra 3 yilda anca benim başlamam da :))

      Sil
  4. Yakınız sanırım bende Kartaldayım ama her hafta sonu maltepedeyim. Bende Merve Bilge Atalay ile online diyet ile yaşam tarzımı değiştirdim. Herşeyi de yedim nefisti

    bol su, yeşil çay ve leslie

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yakinmisiz :) yeşil çay günde 2 kupadan fazlası zarar imiş bilgine :) yaşam tarzını değiştirmek harika umarım ben de yapabilirim.3 ayda alışkanlık olur artık diye umuyorum :)

      Sil
  5. Bir kadın isterse başarır buna inanırım ben 3 ayda o kilolar gider ben umutluyum bak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadın isterse ye ben de inanıyorum ve nu sefer istiyorum

      Sil
  6. Oy Kuzum kim dalga geçti söyle hepsine bir bıçak Atayım ben çok sinirli olurum böyle şeylere. Sen kendini sev kendini nasıl mutlu hissediyorsan öyle ol ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) aynalarla barışık olsam aldırmazdım belki de kendim de halimden hoşnıt olmayınca :D : sağol canım benim :*

      Sil
  7. Kolay gelsin o zaman. Bizim sahil(bende Kartal'dayım) spor için yürüyüş için harika fırsat yaratıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maltepe den once kartal sahile gittim ama hemen arabaya donmek zorunda hissettim,başı boş erkek! musveddeleri rahatsiz hissetmeme sebep oldular ..

      Sil
  8. oyyyyy baksana yazsana bize bu diyet listesiniiiii yaaaa gün gün filansııı. ay pendik mi çok uzaaaak :) metroyla bile uzaaaak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. helikopter yollayım sana kuzum sen iste :) :*

      Sil
  9. Benimde üniversiteden arkadaşım vardı tavsiyesi üç beyazdan uzak dur demişti ve en sinsice zayıflama yöntemi iddialaşmak olduğuydu.Hım hazır gelmişken hocam ben yıllardır diş macunu seti alıyorum diş fırçalama alışkanlığım neden yok hatta ben ağız çalkalamak bile yeter düşüncesini dahi yapmayı unutuyorum hıı 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iddia huyum hiç yok, yapıma da pek uymuyor öyle gaza gelen bir yapım yok. yapamaz ki yapamaz kii derlerse doğru yapamam ben derim :)
      Diş fırçalama alışkanlığı sonradan kazanılması zor bir alışkanlık, belki hatırlatııclar falan kullanılabilir :)

      Sil

Bu konuda sen de bir şeyler söylemek ister misin ? Haydi durma sen de fikrini söyle :)