Ana içeriğe atla

Kilolarim artık gururum değil! !!



Yaz geliyor malum, bikini giymiyor olsam da daha firil firil kıyafetler giyince koca göbek ve toto saklanmıyor..

Zayıflamak lazım diye bir gaza geldim ama.bakalım sonu nasıl olacak..
Tartı 4~5 kilo gitti diyor ama aynalar heveslenme aynısın şişko seni diyor: )


Bir de spor yapabilsem daha iyi olacak ama o kadar uykusuz ve halsiz hissediyorum ki.. Zaten Ertuğrul uyanık olduğu zaman sadece onunla olmak istiyorum. Onun uyuduğu zamanlarda da bir isteksizlik oturayım kalkmayım hali.. Bakalım onu ne zaman aşacağım..

Ne yiyorum ;
Yumurta ( haşlanmış)
Domates salatalık biber
Beyaz peynir
Süt
Yoğurt
Haşlanmış kabak bazen,
Bazen yumurtalı fasulye kavurması
( ki sanırım her ikisini de 1er kere yedim: p )
Birşeyler hazırlamaya vakit yoksa veya başka bir şey yoksa, bir de canım tatlı isterse meyveli nesfit..

Bir akşam tavuk sote yaptım. Bir akşam da ızgara köfte . Ama çoğunlukla akşam ya yemiyorum ya yoğurt yiyorum..

Vermem gereken aslında 20 kg var.. Ama ilk hedef 10kg.. Hedef büyük olunca yol uzun oluyor ve benim takatim kalmıyor..

Tartı 69.9 gösterdi ve öyle gaza gelip başladım. Regl başlamasından önce 64.7 yi gördüm. Ama bu sabah 65.5 dedi. Akşam köfte yedim ondan mı, bütün bu 800g hep mens ödemi mi bilmiyorum.. Ama moralimi bozduğu kesin..
Neyse işte.. İlk hedef 60kg.. Umarım çok uzun sürmez hedefe ulaşmam çünkü psikolojim cidden bozuldu artık..

55kg nun üstüne hiç çıkmadım ben bekarken.. Evlendim 2 sene içinde 66 oldum :(  dukan yaptım 53e düştüm, güçlendirme kısmını cozutunca yeniden 66 olmam 2ay bile sürmedi.. Yeniden zayıflama fırsatı olmadan da hamile kaldım.. Doğuma 84 kg ile girdim ( evet doğru okudunuz 84kg :p ) Ertuğrul 14~15 aylık olduğu zaman sanırım 66ya indim tekrar.. Biraz dikkat biraz salma. Bu kiloların gitmesi lazım ama yemek yemeyi seviyorum mutlu oluyorum yedikçe derken tartı 70e dayanınca kaçış kalmadı ..
Bi kilolar üzerime bir anda yapışmadı ve bir anda gitmeyecek biliyorum, ama bir an evvel gitmeleri lazım, artık istenmiyorlar..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Synacthen Depot 1mg Ampul

Şimdi diyebilirsiniz bu nasıl bir yazı başlığı.. Başlık değil ilaç adı.. Haklısınız da.. Amacım bu ilaç hakkında yazmak..İlaç nedir , nerelerde kullanılır, bizimle alakası ne; ne tür etkileri var.. E bunların hepini bir başlığa sığdıramayınca ilacın adı en iyi başlık oldu :D Önce teknik bilgilerden başlayalım.. Nedir bu synacten.. Synacthen depot 1mg ampul kas içine yapılan bir enjeksiyon.. " Kabadan " iğne.. Böbrek üstü bezlerinin çalışmasını sağlayan bir ilaç. Böbrek üstü bezi çalışıyor mu diye test için de kullanılıyor. ACTH -adrenokortikotropik hormon  takviyesi..Vücudun kendi ürettiği steroidlerin artırılması ilk hedef genel olarak. Kortizol , glokokortikoid, mineralokortikoid, androjen.. Ülseratif kolit, crohn, romatizma, kanser gibi hastalıkların yanında bazı nöbet çeşitlerinde de kullanılıyor. Dünyada ESESS tedavisinde birincil tercih ACTH takviyesi.  Ayrıca diğer epilepsi türleri ve otizm için de kullanılıyor. Biz ESESS için kullanıyoruz.

Ayak bağı kesme

Fotoğraf alıntı.. Selam kizlaarrr.. Simcik şöyle bir durum mevzuu bahis.. Malumunuz benim minnak bir miktar geriden gelmekte..21 aylık henüz yürümedi. Başka şeyler de var tabii dee, bu yazının konusu geç yürüme~ yürüyememe..

Reflu ah reflu...

Ertuğrul doğduğu günden beri reflu sorunu yaşıyor. Biz hep patalojik bir reflu dedik ama doktorlara anlatamadık. Biz de de hata var gerçi, çocuk gastroentroloji ye gitmedik hemen.. 4 ay bittiği sıralarda kilo persentili artık %2ye kadar düşünce yeter dedik gittik.. Gastrotuss baby diye bitkisel içerikli ve zor bulunan ithal bir şurup yazdı doktor. Firma ile iletişime geçip yakın eczanelerden birisine göndermesi ile ulaşabildik ilaca. Hemen etkisi başladı. Kusmalar ciddi oranda azaldı, hatta gaz sancıları bile azaldı. ( aslında çocuğun midesi yandığı için kıvranıyor biz de gaz sanıyor idik muhtemel)